Wandelroute Social Deal

Een lokale horeca ondernemer had een prachtige social deal waarin hij klanten een lunchpakket aanbood. Om een wandeling aan te bieden vroeg hij mij om hulp om deze te realiseren met informatie over de omgeving.

Samenstelling opdracht

De opdracht bestond uit de volgende onderdelen:

#1 - Online route op smartphone

Om naamsbekendheid op te bouwen heeft Lunchclub 033 een Social Deal actie opgezet. De actie bestond uit een lunchbox met een wandelroute. Het citymarketing-platform Groeten uit Leusden is gebruikt voor het online aanbieden van de wandeling. Op basis van gestructureerde data is de wandeling voorzien van hoogtepunten in de omgeving van de wandeling. De gebruiker had de mogelijkheid om de route te volgen via een navigatie-app op de Smartphone of om deze als pdf te gebruiken.

Lees meer informatie over Routes

#2 - Samenstellen van een route

De route 'Op stap met OliefOlijf' gaat door de oude kern van Leusden en het natuurgebied de Schammer. Over de route is veel informatie te vertellen , met name het gedeelte in de Schammer. Het 'inunderen' (onder water zetten) van het gebied in de Tweede Wereldoorlog, de zesde kom en de wederopbouwboerderijen maken deze wandeling voor mensen van buitenaf als voor inwoners interessant. Voor de wandeling zijn foto's gemaakt van de omgeving. Daarnaast is er productfotografie toegepast voor de lunchbox. De actie heeft op diverse sociale kanalen gedraaid waardoor de opdrachtgever de actie als een groot succes heeft ervaren.

Lees meer informatie over Fotografie